A történetről

Doree tollából, Ginewra fantáziájával megszületett:
Dorewra - Eljátszott bizalom


A New Moon után járunk, Edward és Bella újra boldogok, minden tökéletes. Aztán a Cullen család úgy dönt, hogy elutaznak néhány napra vadászni Kanadába. Edward nem szívesen hagyja magára Bellát, de végül mégis elmegy, megígértetve a lánnyal, hogy vigyáz magára... de Bella Cullen-mentes napja nem éppen úgy alakul, ahogy tervezte, és a sorsa örökre megváltozik. Néhány végzetes pillanat újra elválasztja őt a szerelmétől, és a bizalom megtörni látszik...

Nem elég, hogy Mike autója majdnem a vesztét okozza...
Nem elég, hogy Edward nem ad semmi életjelet...
Nem elég, hogy egy gyertya szerencsétlenül landol a padlón...

De még a Volturi is szemet vet Bellára...

És minden megváltozik.


2010. augusztus 2., hétfő

Ízelítő a 3. fejezetből

Sziasztok! Mivel még egy kicsit odébb van a friss (ne öljetek meg még a héten következik), ezért gy kis ízelítőt hoztam nektek, de nem a megszokott módon, hanem innen-onnan kiragadtam egy-egy mondatot. Lehet találgatni, hogy kik között zajlott.

1.
Egyikük a sarokban gubbasztott csendesen... Vörös szemei folyamatosan engem figyeltek és volt valami bennük, ami pöttöm barátnőmre emlékeztetett..Elég!

2. Egy vámpír képzelődhet? Vagy ez a valóság? Ez nem létezhet... pedig ott állt teljes pompájában...

3. ... a test ernyedten hullott ki a karjaim közül és tudtam, hogy ezentúl semmi más nem számít...

Szóval a héten friss! Ígérem sietek vele!Jah és ezek a részletek még változhatnak,de a lényegük nagyjából ugyanez lesz szóval puszi!

Doree és Ginewra!

1 megjegyzés:

  1. Erdekesnek bizonyul ez a tortenet, nekem tetszik. Ha mar itt vagyok, en talalgatnek:
    Az 1 mondat azt hiszem Bella szemszoge, a 2 nem tudom es a 3 Edward. A masodikra sehogysem tudok rajonni. Lehetne Edward, vagy lehetne Bella ha atvaltoztatjak.

    VálaszTörlés